Ofte stilte spørsmål

Hvordan bestiller jeg fiber?

Eidsiva Bredbånd er vår leverandør av fiberabonnement, du kan derfor ta kontakt med Eidsiva direkte for å bestille fiber til din tomt, eller se om fiber er tilgjengelig i ditt område.

Hvor kan jeg se prosjektstatus?

For å sjekke status på din fiberutbygging må du ta kontakt med Eidsiva Bredbånd eller sjekk din side på deres nettside.

Det har oppstått et problem

Har du problemer med din fibertilknytning eller abonnement tar du kontakt med Eidisva Bredbånd på telefon 61 20 06 12 (link) eller via deres nettsider.

Rør til graving på egen tomt

Ved spørsmål om rør til graving av fiber ta kontakt med oss via vår kontaktportal.

Hvordan kan jeg flytte fiberkabelen?

Ved spørsmål om å flytte fiberkabelen på egen tomt ta kontakt med oss via vår kontaktportal.

Skal du grave og usikker på hvor fiberen ligger i bakken?

Er du usikker på hvor fiberkabelen ligger på tomten din ønsker vi at du tar kontakt med oss før du begynner å grave. Vi drar ut og merker på bakken hvor kablene ligger kostnadsfritt. Ta kontakt med oss via vår kontaktportal.

Skal du legge opp nettverkspunkt eller ønsker å utføre telekomarbeid i din privat bolig eller hos din bedrift?

Ta kontakt med oss via vår kontaktportal.

Stolpeklatrer